DAY 1 - Reisverslag uit Lembang, Indonesië van Y4YIndonesie2015 - WaarBenJij.nu DAY 1 - Reisverslag uit Lembang, Indonesië van Y4YIndonesie2015 - WaarBenJij.nu

DAY 1

12 Juli 2015 | Indonesië, Lembang

hoi iedereen
Na een goede vlucht van 14,5 uur zijn wij aangekomen op Java. In het vliegtuig hebben wij Nanook haar verjaardag hebben gevierd met feesthoedjes en cadeautjes. We werden heel vriendelijk ontvangen door onze lieve Ingrid en Cor, de mensen bij wie wij deze komende weken verblijven. Met Ingrid, Cor en de chauffeur zijn wij naar ons verblijf gereden, tijdens deze 4 uur lange busreis keken wij onze ogen uit. Wat een mooie landschappen! We hadden last van jetlag, maar waren zo nieuwsgierig naar de omgeving dat we nog een lange avondwandeling hebben gemaakt, wat nog best wel spannend was, gelukkig hadden we een zaklamp! We liepen door de kampung (wijk waar de lokale bevolking woont) waar de kindjes nog op straat speelden, het nieuws dat wij er waren liep als een lopend vuurtje. er kwamen uit meerdere huisjes kindjes, die allemaal graag een high five wilden ontvangen van die gekke blanke mensen.
Na de avondwandeling hebben we heerlijk gegeten en werd Nanook verrast met een chocolade taart die Ingrid had laten maken, super lief!
We hebben heerlijk geslapen, ondanks de jetlag en verheugen ons heeeel erg op de komende weken.
Liefs van ons!

• 12 Juli 2015 - 17:48

Marlies:

Wat leuk jullie eerste verslag. Een verjaardag die je niet snel vergeet , Nanook. Jullie zullen inderdaad daar wel een bezienswaardigheid zijn! Is de temperatuur daar oke? Veel plezier! Groetjes Marlies