DAY 14 - Reisverslag uit Cikidang Dua, Indonesië van Y4YIndonesie2015 - WaarBenJij.nu DAY 14 - Reisverslag uit Cikidang Dua, Indonesië van Y4YIndonesie2015 - WaarBenJij.nu

DAY 14

24 Juli 2015 | Indonesië, Cikidang Dua

Het thema van vandaag was: Dunia, de wereld. Je zag goed dat de andere thema's vaker waren behandeld dan dit thema. De kids wisten namelijk niet heel veel over de wereld. Continenten? We hebben een hele grote wereldkaart opgehangen waarbij we vertelde over alle werelddelen en hoe je van Belanda (Nederland) naar Indonesië vloog. We vroegen de kinderen op te noemen wat Afrika of Europa was, weinig kinderen wisten dit. We hebben ook vlaggen behandeld; de kinderen moesten verschillende vlaggen combineren aan landen, dit was een lastige opdracht maar de kinderen vonden het wel erg leuk! Na het lesgeven zijn wij weer verder gegaan met het verven van de lokalen, de lokalen zijn bijna af!! Ted en Saar zijn s'avonds nog op de scooter naar de Borma (grote supermarkt) geweest om de laatste inkopen te doen voor Koen's bday; morgen wordt hij 18!!!! Nu gaan we een filmpje kijken, dada (doeeeei)