DAY 4 , 5, 6 - Reisverslag uit Lembang, Indonesië van Y4YIndonesie2015 - WaarBenJij.nu DAY 4 , 5, 6 - Reisverslag uit Lembang, Indonesië van Y4YIndonesie2015 - WaarBenJij.nu

DAY 4 , 5, 6

17 Juli 2015 | Indonesië, Lembang

De vierde dag hier is het harde werken begonnen! De wekker ging om 7 uur en om 8 uur waren we op school. De elf lokalen en de wc moeten worden opgeknapt. We moesten eerst alle verf die er op nog opzat eraf halen, dit was een rot klusje. Daarna kon het echte werk beginnen. Op de eerste dag van het klussen hebben we twee lokalen afgekregen. De tweede dag ging het allemaal wat sneller en hebben we in totaal vijf lokalen afgekregen. De derde dag zijn Nanook en Ted bezig geweest om de twee lokalen klaar te maken die we dinsdag gebruiken om les te geven. Koen en Saar zijn door gegaan met lokalen verven. We hebben heel hard gewerkt en waren pas om 6 uur klaar. In deze drie dagen hebben we acht lokalen helemaal geverfd, nog drie te gaan!
Vandaag zijn wij vrij en vieren we het Suikerfeest. Dit is nu al een super ervaring en we zullen hier nog een apart verslagje van maken!

• 17 Juli 2015 - 20:36

Maurice&lisette:

Jeetje wat een super ervaring voor jullie. Blij te horen dat jullie het naar je zin hebben.
    Groetjes lisette&maurice